Sinop Masaj Salonu-Masör Bayan Esra

Sinop Masaj Salonu-Masör Bayan Esra

Sinop Masaj Salonu-Masör Bayan Esra Tehlikeli hayatlarının herhangi bir anında, sahipleri onları istedikleri benzer biçimde kullanabilirdi. Aile içi cinsel ilişkiye karşı kurallar bile, – kölelerin bu tür ailelere haiz olamayacağı kabul edilmiş olduğu için- köleler söz mevzusu olduğunda yumuşatılırdı. Sözgelimi Hitit yasalarına nazaran eğer özgür bir adam, kız kardeşler ve onların anneleriyle cinsel ilişkiye girerse, “iğrenç” addedilirdi ama köle kız kardeşlerle ve onların anneleriyle yatması “suç” sayılmazdı. Özellikle köleler efendileri için çocuk yapmış olduklarında müsamaha gösterilirdi. Hammurabi yasalarına nazaran efendisine çocuk veren bir köle cariye, efendisi öldükten sonrasında kendiliğinden azat edilirdi.

Dahası, eğer bir köle sahibi borcunu ödemek için bir kölesini devretmek zorunda kalırsa ve eğer o köle adama çocuk vermişse insanın daha sonrasında kölesini geri alabilmesine izin verilirdi. Bu konum bir parça seviye sağlıyordu, zira hanım köleler çoğu süre taşıyıcı anne olarak kullanılıyordu. Eğer özgür bir adamın karısından çocuğu olmuyorsa, köle bir kadın bulmasına izin verilirdi. Bu kadınlara kimi ilave haklar tanınsa da adamın karısının konumunu aslabir şekilde tehdit etmiyordu. Lipit-Isthar yasaları, köle anneye efendisinin evinde yaşama izni vermiyordu. Babilliler bir adım daha atarak, adamın karısının köle anneye bir mal benzer biçimde davranmaya devam etmesine açıkça izin veriyordu.

Sinop Masaj Salonu-Masör Bayan Esra

Sinop Masaj Salonu-Masör Bayan Esra Evli bir hanıma tecavüz sadece açık alanda cereyan etmişse ve ancak hanım kuvvetle mücadele etmişse erkek için ölüm cezası gerektiriyordu. Hadisenin evin dışında gerçekleşmesi ve hanımın engellemek için elinden geleni yapması gerçeği. Hanımın bir sürprizle karşılaştığı ve ilişkiye girmeye hevesli olmadığını gösteriyordu. Eğer cinsel ilişki evde yaşanırsa, kadın hakkındaki kuşkular ne olursa olsun kabul ediliyordu. Aslına bakarsak Hititler evde tecavüzü, hemen hemen gerçekleşmeden, kadının aleyhine çözmüşlerdi: Eğer bir adam bir kadını dağlarda alıkoyarsa. Ona saldırı ederse], adam suçludur; fakat eğer onu kadının evinde alıkoyarsa, bu sefer kadın kabahatludur ve ölmesi gerekir.

Eğer kadının kocası onları iş üstünde yakalarsa, onları öldürmesi suç teşkil etmez. [14] kutsal Fahişelik ve Dindışı Fahişelik cinsellik parayla satın alınabilir olduğunda kurallar değişti. Âdetlere gore yürütüldüğü ve saygın hanımlar işin içine sokulmadığı sürece, fahişelik öteki herhangi bir iş benzer biçimde yasal bir işti. Bir tavernada yada genelevde evli bir kadınla sex icra eden Asurlu bir adam. Başka bir insanın karısını aldığı için ölümle cezalandırılıyordu.